28.06.16 – LLEIDA • Segrià

El campus “Robotitzem els jocs de sempre” del Parc Científic de Lleida ja compta amb 80 inscrits

0
380

Enguany destaca l’increment de noies que s’han apuntat a aquests tallers tecnològics


Visita als participants en el primer torn del taller tecnològic “Robotitzem els jocs de sempre" al Parc Científic.
El president i el vicepresident del Parc Científic de Lleida, Roberto Fernández i Àngel Ros respectivament, han visitat aquest matí els participants en el primer torn del taller tecnològic “Robotitzem els jocs de sempre”, que ha començat aquest dilluns al Parc. L’activitat, que l’empresa Engijoc organitza per quart any consecutiu amb la col·laboració del Parc Científic, s’adreça a infants i joves de 6 a 16 anys i té caràcter setmanal, des del 27 de juny fins al 29 de juliol.
El paer en cap ha incidit en què el Parc Científic col·labora amb iniciatives d’aquest tipus amb la finalitat de potenciar l’ús de les noves tecnologies i l’elecció de carreres tecnològiques entre els joves. L’alcalde ha afegit que, de moment, s’han inscrit 80 nois i noies i el termini d’inscripcions encara està obert. En concret, són 60 nens i 20 nenes, la qual cosa significa que ha augmentat la participació femenina, arribant al 25%. La presència de nenes en les edicions anteriors se situava en un 15%. Precisament, l’alumnat del primer torn està format per 17 nens i 6 nenes (és a dir, el percentatge és del 35%). 
A més, Ros ha assenyalat que la “Setmana Científica”, que organitza el departament de Joventut de la Paeria amb la col·laboració del Parc Científic, estrenarà les instal·lacions del Museu de la Ciència i el Clima, ja que s’hi farà part de les sessions de l’activitat. La Setmana Científica és un taller d’estiu adreçat a joves d’entre 13 i 17 anys per aprendre a muntar drones i fer-los volar. A banda de les sessions que es facin al Museu de la Ciència, també se’n faran al Magical Media. L’associació Lleida Drone impartirà el taller, que es realitzarà del 18 al 22 de juliol.
A la visita, hi han assistit també el tinent d’alcalde Rafel Peris i la regidora Ángeles Ribes.
Notícies relacionades:

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.