15.12.11 – TITULARS

La possible reducció de jornada dels interins i les presumptes irregularitats d’Urdangarin, a les portades

0
314

La premsa es fixa també amb el futur lideratge del PSC

Barcelona (ACN).- La situació econòmica té un lloc destacat en les portades d’aquest dijous. "El Govern planteja una reducció en la jornada dels interins", titula ‘La Vanguardia‘, mentre l”Ara‘ vaticina que aquest serà "El Nadal més auster". ‘El Mundo‘ parla sobre les presumptes irregularitats del duc de Palma i assegura que "La sociedad de Urdangarin y la Infanta fabricó facturas falsas". Sobre el mateix tema, ‘Público‘ assenyala que ‘La candidatura olímpica de Gallardón también pagó a la ‘trama Nóos’ i ‘El Periódico‘ destaca que "El Príncep ofereix "rigor, serietat i coherència"". ‘El Punt Avui‘ obre amb els socialistes catalans: "Navarro arriba al congrés del PSC amb el triomf assegurat".

El País‘ es centra en el judici pel ‘cas dels vestits’ i explica que "Las cintas revelan el compadreo de la trama Gürtel con el PP valenciano". ‘ABC‘ es centra en la llei d’horaris comercials amb un "Madrid, abierto 24 horas" i ‘La Razón‘ dedica la primera plana als premis Alfonso Ussía i titula "Ejemplaridad". Mentrestant, ‘20 minutos‘ escriu: "Primeros casos de niños malnutridos en Barcelona".

A les comarques Gironines, ‘Diari de Girona’ destaca que "Més de 111.000 pensionistes gironins perdran el 3,1% del seu poder adquisitiu" i ‘El Punt Avui‘ es fixa amb les protestes dels treballadors públics: "Les retallades mobilitzen 1.500 funcionaris a Girona"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.