Les activitats, destinades a difondre la cultura de pau, començaran aquest dissabte i s’allargaran fins al 27 de febrer
Aquest dissabte, 18 de gener, es donarà el tret de sortida a la campanya “Girona, ciutat de pau”, en el marc de la qual s’han organitzat diversos actes al voltant de la pau i la cultura de pau fins al 27 de febrer. La campanya està organitzada des de l’Ajuntament, juntament amb el Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació i entitats com la Coordinadora d’ONG Solidàries, Intermon Oxfam, Creu Roja i Amnistia Internacional i professorat de primària i secundària.
“La voluntat que persegueix aquesta campanya és difondre la cultura de pau i treballar al màxim aquesta temàtica des de diferents formats, amb l’objectiu d’arribar al màxim nombre de ciutadans de Girona de totes les edats”, ha explicat el regidor de Serveis Socials, Cooperació i Participació de l’Ajuntament de Girona, Eduard Berloso.
Dins la programació hi ha activitats molt diverses que van des de la campanya escolar “Fulards per la pau”, organitzada conjuntament amb la Coordinadora ONG Solidàries, fins a conferències, exposicions, cinema, activitats de “L’hora del conte” a les biblioteques o visites guiades. La campanya es clourà amb la celebració de la sisena edició de la Cantata per la Pau UAP14!.